Precise Biometrics bjuder in till presentation av Q1 delårsrapporten 2024 samt Q&A

Precise Biometrics släpper sin delårsrapport för Q1 2024 på tisdagen den 14:e maj kl. 08:00. Bolaget kommer även att publicera en videointervju med VD Joakim Nydemark där han kommenterar rapporten. Utöver intervjun finns möjlighet att delta i en livesänd Q&A med Joakim Nydemark med start samma dag klockan 10:00.

Intervjun samt den livesända frågestunden är en del av det interaktiva videomaterial som skapats för att komplettera rapporten samt ge bättre förståelse för bolagets verksamhet.

Investerare, analytiker och media är välkomna att på rapportdagen se intervjun samt delta i frågestunden via videospelaren på bolagets hemsida som nås här:

Ingen föranmälan krävs och frågor ställs live i chatten i den videospelaren. Det finns även möjlighet att skicka in frågor i förhand till bolagets IR-brevlåda: investor@precisebiometrics.com.

En länk till spelaren som innehåller intervjuerna samt en inspelad version av Q&A kommer även att finnas tillgänglig i efterhand på bolaget hemsida.

Intervjun med Joakim Nydemark görs på svenska med engelsk textning och livesänd Q&A kommer att hållas på engelska.