Chief Commercial Officer lämnar HMS Networks

HMS Networks Chief Commercial Officer (CCO), Hans Larsson, har idag beslutat att lämna HMS Networks för att fokusera på nya utmaningar utanför bolaget.

- Hans Larsson började som CCO på HMS under 2017. Han har varit en mycket värdefull medlem i HMS koncernledning och har spelat en viktig roll i uppbyggnad och expansion av vår säljorganisation. Jag vill tacka Hans för hans viktiga bidrag till HMS utveckling och önska honom all lycka till i framtiden, säger Staffan Dahlström, VD för HMS.

Hans Larsson kommer vara kvar på HMS till och med den 20 juni.

För mer information, kontakta:
Staffan Dahlström, VD HMS, +46 (0)35 17 29 01
Joakim Nideborn, Finanschef HMS, +46 (0)35 710 6983

HMS Networks AB (publ) är en marknadsledande leverantör av lösningar inom industriell informations- och kommunikationsteknologi (Industrial ICT) och sysselsätter mer än 1 200 personer. Lokal försäljning och support sköts från mer än 20 säljkontor runt om i världen samt genom ett världsomspännande nätverk av distributörer och partners. HMS omsatte 3 025 MSEK under 2023 och är noterat på NASDAQ OMX i Stockholm i segmentet Large Cap och sektorn Telecommunications.

Source:GlobeNewswire