Precise Biometrics bjuder in till videopresentation av bokslutskommuniké för helåret 2023 samt Q&A

Precise Biometrics släpper sin bokslutskommuniké för helåret 2023 fredagen den 16:e februari klockan 08:00. Bolaget kommer samtidigt att publicera videointervjuer med VD Joakim Nydemark och CFO Annika Freij där de kommenterar rapporten. Utöver intervjuerna, finns det en möjlighet att delta i en livesänd Q&A med Joakim Nydemark och Annika Freij på rapportdagen med start klockan 10:00.

Intervjuerna samt den livesända frågestunden är en del av det interaktiva videomaterial som skapats för att komplettera rapporten samt ge bättre förståelse för bolagets verksamhet.

Investerare, analytiker och media är välkomna att på rapportdagen se intervjuerna samt delta i frågestunden, via den interaktiva videospelaren på bolagets hemsida, som nås här:

Ingen föranmälan krävs och frågor ställs live i chatten i den interaktiva videospelaren.

Det finns även möjlighet att skicka in frågor i förhand till bolagets IR-brevlåda: investor@precisebiometrics.com.

En länk till spelaren som innehåller intervjuerna samt en inspelad version av Q&A kommer att finnas tillgänglig i efterhand på bolaget hemsida.

Intervjuerna görs på svenska med engelsk textning och livesänd Q&A kommer att hållas på engelska.