Arctic Blue Beverages Oy avaa Arctic Blue Showroom -tislaamon yhteistyössä NoHo Partners Oyj:n kanssa

Arctic Blue Beverages Oy ja yksi Suomen johtavista ravintolakonserneista, NoHo Partners Oyj, ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen koskien showroom-tislaamoa ja tiivistä yhteistyötä Suomen markkinalla. Arctic Blue Showroom -tislaamo sijoittuu Helsingissä uuteen Kulttuurikasarmiin, jonka ovet avautuvat yleisölle 17.11.2023. Tislaamo avautuu vaiheittain vuoden 2023 ja alkuvuoden 2024 aikana.

Arctic Blue Showroom -tislaamo toimii ikkunana Arctic Blue Beveragesin maailmaan. Tislaamo tuottaa ja tarjoaa Arctic Blue -tuotteita Kulttuurikasarmin ravintoloihin ja tapahtumiin, sekä mahdollisesti laajemmalle ravintolaverkolle pääkaupunkiseudulla. Se mahdollistaa myös maistatukset ryhmille tai yksittäisille asiakkaille sekä erilaiset erikoiserät tislatuista tuotteista valmiisiin juomasekoituksiin (RTD).

Kulttuurikasarmi herättää Lasipalatsinaukion ja koko arkkitehtonisesti merkittävän korttelin eloon uuden elokuvateatterikompleksin, ravintoloiden, paviljongin, tapahtumatilan ja esiintymislavan myötä. Kulttuurikasarmi yhdistää kulttuuria, taidetta, konsertteja, tapahtumia ja kulinaarisia elämyksiä. Rakennuksessa on esimerkiksi kolmen salin elokuvateatteri BioRex Kulttuurikasarmi, NoHo Partnersin ravintoloita, lasipaviljonki sekä suuri sisätiloissa oleva tapahtumatila terasseineen. Lasipalatsinaukion puolelta löytyy myös esiintymislava, joka mahdollistaa esitykset ja ulkoilmakonsertit.

"Arctic Blue Showroom -tislaamo tarjoaa loistavan brändinäkyvyyden Arctic Blue Beveragesille ja merkittävän yhteistyöpotentiaalin NoHo Partners Oyj:n kanssa. Tislaamo mahdollistaa meille joustavamman tutkimus- ja kehitystyön sekä pienten testi- ja sesonkierien luomisen. Lisäksi se on tärkeä ikkuna tuotteidemme esittelyyn asiakkaille", sanoo Arctic Blue Beveragesin toimitusjohtaja Valtteri Eroma.

Kulttuurikasarmi sijaitsee Lasipalatsin ja Kampin kauppakeskuksen välissä Helsingissä.
Osoite: Narinkka 2, 00100 Helsinki.